|
جادوگري | ||
|
شبا که میخوابم بعد از دعاهای شب و اینا میگم خدا جون من هییییییچ خوابی نیمخوام ببینم اصن خواب نبینما بعد که صبح پامیشم میگم خداجون انگار دیشب واسه کل فک و فامیل کارت دعوت فرستاده بودی بیان به خوابم من هیچ درخواستی نکنم بخوابم سنگین ترم
سلام علیکم بعد دیگه اینکه چند روز پیش داشتم توی نت دنبال نرمش های اشتباه میگشتم بعد دیدم دراز نشست و یه سری از ورزشای دیگه رو هم زده بودن که مضر هس یه سری نرمش ها هم که کشیدگی رباطای پشت ساق پا رو به دنبال داره مضر بودن نباید پا در حالت کاملا کشیده قرار بگیره بعد زدم یه سری نرمشای جدید رو پیدا کنم نرمشاش حالت خوابیده بود ولی انريی بیشتری میخواد واسه انجام دادنشون نسبت به ورزشای ایستاده
خلاصه اینطوریا بود.دیگه سلامتی برم یه فیلم بذارم و در حالت لالا ببینمش یا علی شبتون بخیر و سلامتی [ سه شنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۶ ] [ 23:54 ] [ هرمیون ]
|
||