جادوگري
subjects
.
-

من به آمار زمین مشکوکم،اگر این ارض پر از آدمهاست،پس چرا یوسف زهرا تنهاست

fsghlhj tvh,hk kehvhjhk حالا ببینا اومدیم آپ کنیم مثلا 

سلامات فراوان نثاراتان باد من همونم که باهاتون یه رنگ و صمیمیه قصه هام حرفای عاشقونه ی قدیمیه   اوهووووووووووم گفتم که در جریان باشید از این شعرا نخونید زشته  

خب به حول قوه ی الهی میخوایم یه چند متری آپ کنیم گفتم که از الان هر کی خوسا محفل رو ترک کنه که به دو سه کلوم کارمون بند نیس

اول بگم که مودمم هک شده بوده با اینکه بی سیمم نیس گفتم در جریان باشید این پسورد مودمتون رو از حالت ادمین دربیارید من هی یادم رفت هی یادم رفت هیییییییییییی یادم رفت تا اینطوری شد. تو روح اونی که بخواد منو هک کنه اجماعا صلوات به هکرا همیشه احترام بذارید چون شبا که ما میخوابیم اونا بیدارن

راستی یه استادی در محضرشون دارم آموزش میبینم که هکر تشریف دارند و دیگه خودتون بدونید چقد لحظات بحرانی رو من سپری میکنم اینجا رو هم میخونن. همه بهشون سلام کنید تا وبلاگم در پناه خدا باقی بمونه سلاااااااام استاد

راستش با اجازتون این چند روزه شاید سه هزار بار ویندوز 10 نصب کردم سه هزار و یکبارم ویندوز ایکس پی. بعد آقا یه چی رو که یاد گرفتم از محضر استاد این بود که چطور درایور ویندوز ایکس پی رو بزنید رو همون ویندوز 10 یعنی ایشون واقعا قابل احتراما.یه پا میتی کومان استن واسه خودشون.همه احترام بذارید جدی میگم یعنی باورتون میشد درایورررررررررررررره یه ویندوز رو بشه زد به جدیدترین ویندوززززززززززززززز تو روحم اصن شگفتی افریدم با یاد گرفتن این حقیقت  

ولی یه خورده توی شماره های ای پی اشکال دارم که به دلیل خستگی بیش از حد من و زانومم منفجر شد از بس رو این صندلی نشستم فعلا اموزش رو تعطیل کردم یه جورائی هم خجالت کشیدم که پشت سر هم اشکال بپرسم .خلاصه اهان داشتم میگفتم اینکه مودمتون هک نشه.بچه ها میگم این رمز مودم این نیس که شرکت اینترنتتون بهتون داده ها.اون نیس. رمز مودم رو باید وارد ادرس خودم مودم بشید که فک کنم همه 196.168.1.1 هس نیدونم ولی خلاصه اینطوریاس پشت مودمتون یا زیرش نوشته با رمز و پشورد .اونو از حالت ادمین خارج کنید که بمبخت نشید

من چون هک شده بود و واردش خوساتم بشم نشد برا همین مجبور شدم مودم رو کانفیگ کنم همون دکمه که با سوزن میزنید ریست بشه. بعدش باید از اول تنظیمش کنید

خب از این قضیه بگذریم که واقعا چندین شب من از این یاد گرفتن چیزای جدید کامپیوتر به شدت لذت بردم خیلی باحال بوددددددددددددددد یعنی هر چیزی که یاد میگرید و انجامش میدید خیلی جذاب و دیوونه کننده س دوتا دفترچه یادداشتم پر شد اینقد باحال بود . هر چی از نت یاد گرفتم نوشتم و امتحان کردم همینطورم از استاد

خلاصه اونشب که نشستم با فلش ویندزو 10 نصب کنم تا ساعت 3 بیدار بودماز هیجان اینکه بوت شد و داره نصب پیش میره اصن خوابم نمیبرد و منتظر نشسته بودم نصب بشه ببینم چه شکلیهعوضش واسه شما هم چندتا عکس که قبلا گفته بودم بگیرم یادم نره رو اونشب اجرائی نومودم

این قبل نصب ویندوز بود که انتی ویروس رو بروز کردم و زدم .یعنی رسما سیستم توی ویروس غوطه ور بود

 

اینم شب پرهیجان من واسه نصب ویندوز  10 از فلشپیشرویش منو کشته بود

 

بعد که اتاقم تاریک بود و نشسته بودم این صفحه دسکتاپ ویندوز 10 یعنی معرکه سسسسس خیلی شروعش خوشگله یعنی در تاریکی این ویندوز سه بعدیییییییییش تو حلقم. و همچنین تو روح مایکروسافت

 

خب از بحث ویندزو بیایم بیرون بسه دیگه.خودمو کنترل کنم بریم سر عکسائی که موقع انتظار ویندزو وسط شب گرفتم

یه پرچمی دارم که خیلی دوسش میدارم این توی میز کامپیوترمه هر چند وقت یه بار هی دوس میدارم بازش کنم نگاش کنم

 

اینم از بذرائی امسال اطلسیام که جمع کردم.خیلی شد شکرخدا.دیگه دلم قرص شد

 

راستی این دونه اناری که کاشتندی امسال و بزرگ شدندی

 

اینو امشب گرفتم خواستم بهتون بگم که اگه از طرفدارای فیلم ترنسفمرز یا همون تبدیل شوندگان هستید شنیدید یه قسمت جدیدش ساخته شده و اومده ولی دوبله نی هنوز .من دیووانه وار منتظر دوبله شدنش هستم یه قسمت قبلش خیلی قشنگ بود مث بقیه قسمتاش.مخصوصا که این قسمت تیدیل شوندگان که اسمش آخرین شوالیه بود ،مارک والبرگ هم توش بود .یعنی هرجا این بازیگره هس بهترین فیلمه من فیلماشو خیلی دوس دارم همشون قشنگن مخصوصا که یه نموره هم طنزه  کلا بعضی از بازیگرای خارجی به هیچ وجه تیو فیلمای بیخود و چرت و پرت بازی نمیکنن.اینا ارزشمند استن

این تصویرشه توی فیلم.خیلی هیجانی بود ای ولللللللللللللللللللل

 

اینم نوه های اینبارم هس.نمیدونم والا همه کچلم کردن که اینا رو نگه دارم چون اخه اینبار جوجش سرخ دراومده.سرخ هم خیلی طرفدار داره.ولی من خو نمیتونم نگهش دارم . کل خونوادم میگن این جوجتو نگه دار دو جفت داشته باش مامانمم حتی میگه اینو بعد گفتم خو مامان هی میگی این پرنده هاتو تمومش کن خیلی زیادن اونوقت میگی اینم نگه دار.بعد بابام گفت خب اون کفتراتو بیرون کن اینا رو نگه دار گفتم چیییییییییییییییی آقا من کفترمو دوس دارم چیکار دارم که کدوم گروون ترن یا ارزون تر.بچه های من قیمت ندارننننننننننن که بخوام عوضشون کنم خو چه حرفیه میزنن اخه. بعدشم زیادترشونم نمیتونم بکنم باید بهشون رسید. حالا من هی زرتی نوه هامو برمیدارم میارم نشونشون میدم جوگیر میشن فک میکنن به این راحتیه کلی بهشون میرسم عخشامو.ولی بیشتر این دیگه نمیشه.الان سه تا دخی مرغی دارم یه جفت کفترای عخشولیم.بعدشم اصن از هیچیشون خبر ندارن واسه من نظریه صادر میکنن عجباااااااااااا چه حرفی میزنن .بعد به مامانم میگم ادم بچه خودشو میفروشه با خوشگل تر عوضش کنهههههههههههبعد مامانم یهو منفجر شد از خنده بعد خواهرم گفت از بیخ خل شدی رفت اصن درک ندارن والا من کفتر خودمو دوس دارم.با علوس مظلوممو

یادم رفت عکس نوه های جدیدمو بذارم

 

اینم جوجوهامه که یه کم بزرگ شده استن ولی من همچنان خروسامو میخوام.خروسام ماه بودن هر وقت یادشون میفتم گریم میگیرهخیلی نامردی بود.حتی نمیتونم عکساشونو که چاپ کرده بودم رو ببینم.خیلی دوسشون داشتم الان کجا هستنخروسای لوسم.مثلا این دوتا دخی رو گرفته بودم واسه خلوسام .هی روزگار نامرد خدا بعضیا رو لعنت کنه

 

این دخیامو باید هر چند وقت یه بار اصلاحشون کنم وگرنه اصن پیدا نیستن .بیش از حد کاکلشون بزرگ میشه یعنی تمام صورتشونو میگیره هیچی نمیبینن برا همین باید مرتب ببرمشون آرایشگاه خوابشون میکنم بعد که خواب میرن رو پام، میزنم پرای جلوی چشمشونو الان بغل صورتشونو خالی کردم که گربه اومد ببینن خنگ بازی درنیارن 

خب بریم سر اون کتابا که هبتون گفتم.فقط عکسشونو میذارم اسمشونو خودتون ببنیدی.و اینکه به شدت کتابای جذابی هستن .یعنی عجیبببببببببببببببببب. خیلی جذابن.در مورد این علائم شیطان پرستی دیدید بعضیا پسرا و دخترا توی نت میدونن اینا چه علامتائی هستن ولی نمیدونم میخوان ابراز تمدن کنن ،بگن مثلا ما خیلی باحالیم نمیدونم واقعا چی قصدشونه که اینا رو میذارن رو پروفایلاشون. اینقد از این اداها بدم میاد. اه اه.

خب حالا اول عکس کتابا رو بذارم یه خورده هم بترسید یه عکسی از صفحه کتابهکلا من مردم آزارم میخوام شب خوابتون نبره

 

 

راستی چند روز پیشا فک کنم اون هفته بود که قوره خریدیم از این قوره بزرگا هس ،من ندیده بودم تا حالا همش ازاون قوره ریزا و همیشگیا دیده بودم.بعد خلاصه همشو دون کردیم و منه بمبخت رفتم نشستم که آبشو بگیرم و قورقوره بدرستم اخه عخش قورقورم دهنم آب افتاد بعد خلاصه اقا نمیدونستم اینا اینطوریه که، یه ذره که ابشو گرفتم و میریختم توی دستگاه ابمیوه گیری ، آقاااااااااااااا دستام یهو شروع کردن به خاریدن اینقد خارش گرفتن که نگو ولی من گفتم خب نمیشه که ولش کنم وسط کار هی ادامه دادم و هی پاشدم دستامو شستم بعد وای ننه اگه بدونید چی کشیدم از ظهر تا ععصر دستم میخارید هی پماد بتامتازون میزدم چندتا قالب یخ هم بود هی بغلش میکردم دستام یخ کنه اصن قالبه رو ول نمیکردم و نگهش داشته بودم تو دستام به محض اینکه قالبو میذاشتم توی ظرف دستام باز میخارید ولی میترسیدم که سینوزیت هم بکنم اصن یه وضعی داشتم گفتم در جریان باشید که با دستکش این قوره ها رو بریزید توی ابمیوه گیری. وای چقد الان میخوامش.

دیگه خلاصه اینجوریاس که اینطوریاس .دیگه چی بگم براتون سلامتی دیگه یادم نمیاد .ولی یه بار حتما این اموزشائی رو که یاد گرفتم حتما میام میذارم دقیق . خیلی مهمههههههههه واقعا مهمه.

خب حالا برویم لالا.یه سر به این تلگرام بزنم ببینم حرف مهمی کسی نزده بعد برم بخوابم.شبتون بخیر و سلامتی عخشان خفته اندر بیدار و یا علی اقا دیگه ازش روی نوشته هام نخوندم هر جا قاتی زدم خودتون متوجه بشید

[ پنجشنبه پنجم مرداد ۱۳۹۶ ] [ 1:57 ] [ هرمیون ]
Members

اتاق دوست داشتنی من

عکس از اتاقم

کتاب های دوست داشتنی من

کتاب های خارجی و ایرانی هری پاتر

سایر کتاب های جذاب

باغبانی های من

تصاویر باغبانی های سالانه ی خودم همراه آموزش

نقاشی های من

نقاشی های پاستل، آبرنگ ،مدادرنگی های خودم

نجاری های من

نجّاری و کار با چوب های من

بازی های کامپیوتری و رومیزی من

بازی های جذاب و ارزان کامپیوتری خودم

بازی های رومیزی من

دانلود فيلم آموزشي گلدوزي با چرخ خياطي همراه با توضيحات

آموزش گل دوزي با چرخ خياطي

دانلود فيلم آموزشي قلاب بافي همراه با توضيحات-در حال تكميل

آموزش قلاب بافي و نقشه خواني

دانلود فيلم هاي آموزشي روبان دوزي

فيلم آموزش روبان دوزي 1

فيلم آموزش روبان دوزي 2

جادوي آشپزي ...

منوي تصويري غذا

آموزش تصويري سفره آرايي

Statistic