|
جادوگري | ||
|
fsghlhj tvh,hk kehvhjhk حالا ببینا اومدیم آپ کنیم مثلا
سلامات فراوان نثاراتان باد خب به حول قوه ی الهی میخوایم یه چند متری آپ کنیم اول بگم که مودمم هک شده بوده با اینکه بی سیمم نیس گفتم در جریان باشید این پسورد مودمتون رو از حالت ادمین دربیارید من هی یادم رفت هی یادم رفت هیییییییییییی یادم رفت تا اینطوری شد. تو روح اونی که بخواد منو هک کنه اجماعا صلوات راستی یه استادی در محضرشون دارم آموزش میبینم که هکر تشریف دارند و دیگه خودتون بدونید چقد لحظات بحرانی رو من سپری میکنم راستش با اجازتون این چند روزه شاید سه هزار بار ویندوز 10 نصب کردم سه هزار و یکبارم ویندوز ایکس پی. بعد آقا یه چی رو که یاد گرفتم از محضر استاد این بود که چطور درایور ویندوز ایکس پی رو بزنید رو همون ویندوز 10 ولی یه خورده توی شماره های ای پی اشکال دارم که به دلیل خستگی بیش از حد من و زانومم منفجر شد از بس رو این صندلی نشستم فعلا اموزش رو تعطیل کردم یه جورائی هم خجالت کشیدم که پشت سر هم اشکال بپرسم .خلاصه اهان داشتم میگفتم اینکه مودمتون هک نشه.بچه ها میگم این رمز مودم این نیس که شرکت اینترنتتون بهتون داده ها.اون نیس. رمز مودم رو باید وارد ادرس خودم مودم بشید که فک کنم همه 196.168.1.1 هس نیدونم ولی خلاصه اینطوریاس پشت مودمتون یا زیرش نوشته با رمز و پشورد .اونو از حالت ادمین خارج کنید که بمبخت نشید من چون هک شده بود و واردش خوساتم بشم نشد برا همین مجبور شدم مودم رو کانفیگ کنم همون دکمه که با سوزن میزنید ریست بشه. بعدش باید از اول تنظیمش کنید خب از این قضیه بگذریم که واقعا چندین شب من از این یاد گرفتن چیزای جدید کامپیوتر به شدت لذت بردم خیلی باحال بوددددددددددددددد یعنی هر چیزی که یاد میگرید و انجامش میدید خیلی جذاب و دیوونه کننده س خلاصه اونشب که نشستم با فلش ویندزو 10 نصب کنم تا ساعت 3 بیدار بودم این قبل نصب ویندوز بود که انتی ویروس رو بروز کردم و زدم .یعنی رسما سیستم توی ویروس غوطه ور بود
اینم شب پرهیجان من واسه نصب ویندوز 10 از فلش
بعد که اتاقم تاریک بود و نشسته بودم این صفحه دسکتاپ ویندوز 10 یعنی معرکه سسسسس خیلی شروعش خوشگله
خب از بحث ویندزو بیایم بیرون بسه دیگه.خودمو کنترل کنم یه پرچمی دارم که خیلی دوسش میدارم این توی میز کامپیوترمه هر چند وقت یه بار هی دوس میدارم بازش کنم نگاش کنم
اینم از بذرائی امسال اطلسیام که جمع کردم.خیلی شد شکرخدا.دیگه دلم قرص شد
راستی این دونه اناری که کاشتندی امسال و بزرگ شدندی
اینو امشب گرفتم خواستم بهتون بگم که اگه از طرفدارای فیلم ترنسفمرز یا همون تبدیل شوندگان هستید شنیدید یه قسمت جدیدش ساخته شده و اومده ولی دوبله نی هنوز .من دیووانه وار منتظر دوبله شدنش هستم این تصویرشه توی فیلم.خیلی هیجانی بود ای ولللللللللللللللللللل
اینم نوه های اینبارم هس.نمیدونم والا همه کچلم کردن که اینا رو نگه دارم چون اخه اینبار جوجش سرخ دراومده.سرخ هم خیلی طرفدار داره.ولی من خو نمیتونم نگهش دارم . کل خونوادم میگن این جوجتو نگه دار دو جفت داشته باش مامانمم حتی میگه اینو یادم رفت عکس نوه های جدیدمو بذارم
اینم جوجوهامه که یه کم بزرگ شده استن ولی من همچنان خروسامو میخوام.خروسام ماه بودن هر وقت یادشون میفتم گریم میگیره
این دخیامو باید هر چند وقت یه بار اصلاحشون کنم خب بریم سر اون کتابا که هبتون گفتم.فقط عکسشونو میذارم اسمشونو خودتون ببنیدی.و اینکه به شدت کتابای جذابی هستن .یعنی عجیبببببببببببببببببب. خیلی جذابن.در مورد این علائم شیطان پرستی دیدید بعضیا پسرا و دخترا توی نت میدونن اینا چه علامتائی هستن ولی نمیدونم میخوان ابراز تمدن کنن ،بگن مثلا ما خیلی باحالیم خب حالا اول عکس کتابا رو بذارم یه خورده هم بترسید یه عکسی از صفحه کتابه
راستی چند روز پیشا فک کنم اون هفته بود که قوره خریدیم از این قوره بزرگا هس ،من ندیده بودم تا حالا همش ازاون قوره ریزا و همیشگیا دیده بودم.بعد خلاصه همشو دون کردیم و منه بمبخت رفتم نشستم که آبشو بگیرم و قورقوره بدرستم اخه عخش قورقورم دیگه خلاصه اینجوریاس که اینطوریاس .دیگه چی بگم براتون خب حالا برویم لالا.یه سر به این تلگرام بزنم ببینم حرف مهمی کسی نزده بعد برم بخوابم.شبتون بخیر و سلامتی عخشان خفته اندر بیدار و یا علی [ پنجشنبه پنجم مرداد ۱۳۹۶ ] [ 1:57 ] [ هرمیون ]
|
||